Helpdesk

Luo kilpailuetua

Miten voimme digitalisoida liiketoimintaamme, tehdä asiat eri tavalla kuin ennen – ja erottua kilpailijoista? Mitkä ratkaisut sopivat juuri meidän yrityksellemme? Kuinka voimme helpottaa juuri meidän asiakkaiden palvelua digitaalisin ratkaisuin? Mitä asioita meidän pitää huomioida omassa toiminnassamme kun aloitamme digitaalisten palveluiden käytön?

SUUNNITTElEMME JA TOTEUTAMME TARPEESI MUKAAN:

1. Digitaalisen liiketoiminnan suunnitelma ja tekniset määrittelyt

  • Mitä liiketoimintoja ja/tai funktioita digitalisointi koskee?
  • Miten digitalisointi vaikuttaa asiakaskokemukseen?
  • Miten digitalisointi huomioidaan yirtyksen käytännöissä ja työtavoissa?
  • Miten tarpeet kuvataan teknisiksi määrittelyiksi?

2. Yrityksen oman toimintamallin kirkastaminen

  • Mitä uusia mahdollisuuksia digitalisointi luo asiakkaiden palvelemiseen?
  • Miten digitalisointi muuttaa nykyisiä toimintatapoja?
  • Kuinka suuri on digitaalisen palvelun ajansäästöpotentiaali?
  • Mitä muutoksia digitalisointi tuo raportointiin ja tiedolla johtamiseen?

3. Tietoteknisen ratkaisun kuvaus

  • Minkälainen sovellus tarvitaan toimintamallia tukemaan?
  • Minkälaisia rajapintoja ja integraatioita tarvitaan muihin järjestelmiin?
  • Mikä on projektin arvioitu kustannus, työmäärä ja kesto?

Kosilan toteuttamia projekteja

Tutustu Kosilan toteuttamiin digitaalisen kaupan ja -teknologian ratkaisuihin. Kysy lisää palveluistamme

Kiinnostuitko Kosilan palveluista?

Ota yhteyttä ja kysy lisää